Użytkowanie e-dziennika wiąże się z wprowadzeniem odpowiednich procedur, regulaminów i zapisów w statucie

Wprowadzeniu w szkole dziennika w formie elektronicznej wymaga zgody organu prowadzącego. Szkoła nie potrzebuje jej jednak w przypadku, gdy chce korzystać z takiej formy w uzupełnieniu do zwykłego dziennika. Dopiero gdy zdecyduje o prowadzeniu dziennika tylko w formie elektronicznej, musi uzyskać zgodę organu prowadzącego. Wiąże się to także z wprowadzeniem odpowiednich procedur i regulaminów jego użytkowania, a także dodania do statutu nowych zapisów.

Sprostowania błędu w arkuszu ocen ucznia dokonuje dyrektor szkoły

Błędy, jakie często pojawiają się na arkuszach ocen, dotyczą m.in. skrótowych zapisów ocen czy też niepełnej nazwy placówki. Dyrektor dokonując przeglądu arkuszy, często musi dokonać poprawek, a nie zawsze jest oczywiste, w jaki sposób nanieść konkretne sprostowanie. Warto więc poznać najczęściej występujące błędy na arkuszach, żeby uniknąć ich w swojej szkole, a także sposób nanoszenia poprawek.