Formy nauki obok klasycznej. Część 2: Indywidualny tok i program nauki

Zgodnie z zapowiedzią z poprzednich numerów – przekazujemy kolejny tekst z serii Formy nauki obok klasycznej”. W wydaniu nr 184 pisaliśmy na temat nauczania indywidualnego, teraz kolej na indywidualny program i tok nauki. Każdy z tych trybów jest inny, przeznaczony jest dla różnych uczniów i choć często indywidualny tok nauki bywa mylony z nauczaniem indywidualnym – jest od niego całkowicie odmienny. Na czym polegają te formy nauki, jak je zorganizować, w końcu w jaki sposób oceniać uczniów – ekspert odpowiada na te i wiele innych pytań.

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Poradnik Dyrektora Szkoły

ZOBACZ OFERTĘ